.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگویی مطرح شد ؛
واکنش امام جمعه بابل به توهین به رئیس جمهور / باید جلوی چنین حرکاتی در کشور گرفته شود
شمال نیوز : روحانی گفت : این که فضای وحدت آفرین کشور در روز ۲۲ بهمن توسط عده ای آلوده به توهین شود ، پذیرفتنی نیست و تاکید می کنم باید جلوی چنین حرکاتی در کشور گرفته شود ....
 واکنش امام جمعه بابل به توهین به رئیس جمهور / باید جلوی  چنین حرکاتی در کشور گرفته شود

 امام جمعه بابل با اظهار این که توهین به شخص رئیس جمهوری به عنوان منتخب مردم آن هم در مهمترین روز کشور ، اصلا قابل قبول نیست، گفت : به طور یقین چنین حرکاتی در فضای حقیقی تبعات خطرناکی برای نظام در پی دارد.

حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بد زبانی و توهین در فرهنگ اسلامی بشدت مذموم و مورد نفرت همگانی است و این که حرکت بسیار ناپسند توهین به شخصیت ها و مسئولان از فضا مجازی به فضای حقیقی کشیده شود، تبعات زیادی دارد.

وی گفت : این که  فضای  وحدت آفرین کشور در روز ۲۲ بهمن توسط عده ای آلوده به توهین شود ، پذیرفتنی نیست و تاکید می کنم باید جلوی  چنین حرکاتی در کشور گرفته شود.

امام جمعه شهرستان بابل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نشست مجازی با جمعی از مداحان اهل ‌بیت (ع)  و تاکید ایشان بر ضرورت حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر ، اظهار داشت : به طور یقین آحاد مردم آنچه را که توسط عده ای اندک در راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان رقم خورد ناپسند می دانند و همه آن را محکوم می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.